روش هک ایدی اواکس لایو چت با صفحه اینترنتی جعلی

پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
روش هک ایدی اواکس لایو چت با صفحه اینترنتی جعلی
نوشته شده در پنج شنبه 1 خرداد 1393
بازدید : 2182
نویسنده : محمد سبزکار

سلام این پست رو ایجاد کردم که کاربران اواکس لایو چت در هر صفحه ای اطلاعات ایدی خود را وارد نکنن و گول افرادی که مثلا خود را هکر میدانند نخورند.لطفا به ادامه مطلب بروید.

خوب دوستان افرادی در اواکس وجود دارند که خود را هکر میدانند و جدیدن صفحه جعلی لوگین اواکس لایو چت درست میکنند و بعضی از کاربران را گول میزنند میخام توضیح بدم که چطور این افراد یک صفحه لوگین تقلبی میسازند!

ای کار خیلی ساده هست اول یک اسکریپت تماس با ما دانلود میکنند و با کمی تغییرات ان را یک صفحه لوگین جعلی میسازند.و یا خیلی روش دیگر...:) بعد اون رو اپلود میکنند رو یک هاست رایگان بعد ادرس اون صفحه رو میدن به کاربران اواکس که مثلا با این صفحه لوگین شید شارژ کم نمیشه یا اگه با این صفحه لوگین بشید اینجور میشه.اونجور میشه ووو حرفهای بی معنی:)

خوب بعد از این که کاربر به ان صفحه جعلی بروید و اطلاعات ایدی خود را وارد کند و وقتی روی دکمه لوگین کلیک کن!!مشخصات ایدی اون به ایمیل اون کسی که خودشو هکر میدونه ارسال میشه

و اینجور ایدی کاربران رو هک میکنند

با استفاده از لینک زیر دمو صفحه جعلی رو که خودم ساختم ببینید

دمو صفحه جعلی

خوب اگه دوست دارید شما هم از این صفحه های جعلی داشته باشید و کاربران ارماتور اواکس رو گول بزنید میتونید از لینک زیر اون رو دانلود کنید

لینک دانلود اسکریپت صفحه جعلی
حجم 1کیلوبات

توجه داشته باشید بعد از این که اون رو از حالت زیپ خارج کردید به خط 180 درون اون مراجعه کنید و ایمیل منو پاک کنید و ایمیل خودتونو بزارید.

موفق باشید.


AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

:: موضوعات مرتبط: آواکس لایو چت , ,
:: برچسب‌ها: هک ایدی اواکس با صفعه جعلی, هک ایدی اواکس لایو چت با اسکریپت, اسکریپت هک ایدی اواکس لایو چت, ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: